Ligger på stranden nu. Tekla är uppe i vår hydda och sover tror jag. Bor precis på stranden. Betalar dubbelt så mycket för att ha ut mot havet. Är sjösjuka var morgon.... Hyddan skakar. Men det är fantamig värt de.


Där bor vi. Blå hytta. 
Den matchade Teklas klänning när vi kollade på boende. Så va illa tvungna att ta de. 

Har varit i Goa i tre dagar nu. Ligger på stranden hela dagen. Latar oss. Solar. Badar. Svettas. Läser. Äter.....




Igår var vi dock på vår första nattklubb i Indien. 
Ett strandparty. Silent noice party. Dvs, vi hade hörlurar på oss. Allihopa som var där. Så kunde man själv välja kanal med musik. Det var himla underhållande! Dansade barfota i sanden halva natten för att sen vandra hem i vattnet. Mysigt! (Glömde dock våra flipflops där.... Tabbe) 

Nä. Nu är det alldeles för varmt. Ska ner och ta ett dopp. 
Ville bara berätta vi lever och mår bra. ☺️ 

Lämnar Goa den 13 för några dagar i Kerala innan vi åker till Bangkok den 18 december. Ska bli skönt med något nytt! Är lagom trött på ohyfsade indier..... 

Juste. Havet väntar. Adjö ❤️ 
Julia



4 kommentarer

annette

10 Dec 2013 14:34

Sol, bad och lata dagar låter himla nice!!! Skönt att ni lever!! Fina bilder!! Låter liiiite skumt med "dans till egen musik"..... Ingen kan klaga på att man inte dansar i takt till musiken haha!! Skönt det bara var flippisarna ni glömde på stranden....Ta väl hand om er!! Puss & Kram

Mamsi

10 Dec 2013 21:22

Fint boende o klart ni måste matcha Teklas klänning, dubbelt pris? (nyfiken på hur många tior per natt det kostar?)
Badar du med din iPad?
PUSS

Svar: Huten med havsutsikt gick på 1400 rupier. Dvs 14 cheeseburgare. Vi bytte ner sen för vi var trötta på att vakna illamående. Då blev de 12 cheeseburgare istället.

Ovh nä. Jag badar inte med Pontus. Han gillar inte havsvatten.... Jag solar dock med honom. Måste ju kunna lyssna på mina böcker.
Julia och Tekla

Per Mörk

10 Dec 2013 22:15

låter skönt. Hur är mten där? varifrån flyger ni?

Svar: Alltså per. För att vara ärlig. Jag har inte ätit indisk mat på två veckor.... Så förbaskat trött på de. I Goa åt jag mycket fisk dock, gott... Men inte så indiskt. Om jag aldrig ser ett riskorn till i hela mitt liv är jag nöjd.
Julia och Tekla

Annette

13 Dec 2013 18:21

Har ni lussat för några indier idag!? Hoppas allt är bra!! P & K ta väl hand om er <3

Kommentera

Publiceras ej