Medan vi andra går runt i malmö om kvällarna, kollar in i alla lägenheter medan regnet smattrar på paraplyet, vi går runt i dagar strosandes på stan i letandet efter små saker som ges bort på den speciella dagen, eller "speciella", vi alla dagdrömmer om någon strand, någon drink, någon vän och den där solen vi ser ibland i sverige. jag hoppas ni tar vara på var enda sekund, ni är trots allt, 6 422 kilometer från sverige. cirka. klockan är kvart i 1 hos er och ni sover förhoppningsvis. eller dansar på någon vit sandstrand. de jag ville säga är att vi saknar er här hemma, malmö saknar er. och alla här saknar er. jag saknar er.

speciellt nu i dagarna, när man ser the holiday, och fina klassiker till julen. vi får se dom när ni är hemma. puss mina prinsessor.

er josefin

1 kommentarer

Mamsi...

16 Dec 2013 20:48

så fint Josefine, jag tror jag också varit så en gång i tiden. NU är jag bara glad över att jag har ett eget rum, en egen säng, egen tid. OCH att jag vet att Julia är i gott förvar och att hon är självständig :) Jag fick ett litet uns av dåligt samvete när jag läste din text... men, jag slog bort den. Schaaas !

Kommentera

Publiceras ej